نادیده گرفتن محتوا رد شدن از تور

هزینه دوره

باریستا در تبریز
با ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای تبریز
ریال4,500,000
ثبت نام دوره

مزایای دوره آموزش باریستا در تبریز

پشتیبانی نامحدود

ارائه گواهینامه معتبر

آموزش برای بازار کار

دسترسی سریع

آموزش کاربردی و علمی

اساتید با تجربه

آموزش باریستا در تبریز

دوره باریستا در تبریز به صورت عملی وتئوری برگزار می‌شود.بدون نیاز به هیچ گونه پیش نیاز یا حتی شناخت قبلی شما را برای ورود به این کسب و کار آماده می‌کند.
با تمرین و کار با انواع دستگاه‌های قهوه‌ساز اسپرسوساز و تمام ابزارهای مورد نیاز در بارگرم و بار سرد، راه شما را برای کسب درآمد در این حوزه کوتاه‌تر می‌کند.
این دوره زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و با مجوز این سازمان برگزار می‌شود و دارای مدرک قابل ترجمه و معتبر در 180 کشور دنیا است.برای یادگیری باریستا به صورت حرفه‌ای تجهیزات و اساتید نقش حیاتی را دارند. در اموزش باریستا در تبریز، شما آماده ورود به بازار کارخواهید شد. بدون دستگاه اسپرسو و ابزار‌های مورد نیاز اموزش باریستا در تبریز امکان پذیر نمی‌باشد.
پیشنهاد می‌کنیم اگه شما هم به این حرفه جذاب، پر طرفدار و البته پولساز علاقه‌مند هستین تا آخر این مطلب همراه ما باشین چون‌ قراره کلی اطلاعات جدید به اطلاعات قبلی شما اضافه بشه!

آموزش باریستا در تبریز
آموزش باریستا در تبریز

باریستا در تبریز

معمولا یه باریستای حرفه‌ای و ماهر باید مواد مورد نیازی که برای تهیه نوشیدنی‌های گرم و سرد و اقلامی که برای  انواع مختلف قهوه استفاده می‌شود را به خوبی بشناسد و باید بتواند در موارد خاص آنها ر با یکدیگر ترکیب کند. بتواند منوهای جذاب را با رسپی‌های مختلف طراحی کند و قهوه و نوشیدنی‌هایی که به مشتری سرو می‌کند طعم‌های قابل قبولی داشته باشد.
همچنین از آنجایی که یه فرد باریستا مدام با قهوه سر و کار دارد بنابراین باید با انواع دستگاه‌ها، تجهیزات مدرن و سنتی که برای تهیه قهوه یا سایر نوشیدنی‌ها از آن استفاده می‌شود (که مهمترین دستگاه همان دستگاه اسپرسوساز می‌باشد) را بلد باشه که در شغل باریستا از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است.
آموزش انواع دستگاه اسپرسو ساز در جزو مطالب آموزشی قرار دارد.

کلاس باریستا در تبریز

اگه دقت کنیم می‌بینیم که علاقه و توجه انسان ها به نوشیدنی‌هایی که متعلق به سایر نقاط جهان هست و همچنین آشنا شدن با مواد اولیه‌ آن ها و مهم‌تر از همه، روش تهیه‌ آن ها خیلی افزایش یافته که تمام این مواردی که گفتیم از قابلیت‌های مهم یه باریستا محسوب می‌شوند.
یا ذائقه و عادت‌های غذایی مردمبا یکدیگر تفاوت دارد. که باید یه باریستای کاربلد بتواند تمام این غذا‌ها را مطابق با خواست و سلیقه مشتری آماده کند.
و به طور خاص نوشیدنی ها و غذاها را بر طیق سلیقه و ذائقه افراد آن منطقه شخصی سازی کند و ارائه بده.
این مواردی که توضیح دادیم همه و همه از مهارت‌های کلیدی و مهم این حرفه  به حساب می‌آید و کسی که در دوره‌هایی مثل دوره آموزش باریستا در تبریز شرکت کند به‌راحتی میتواند همه این کار ها را به راحتی انجام دهد.

هزینه آموزش باریستا در تبریز

هزینه اموزش باریستا در تبریز، بسته به خدمات ارائه شده متفاوت است، بر اساس تجهیزات ساعت آموزشی و خدمات ارائه شده و قیمت مصوبه سازمان فنی و حرفه‌ای می باشد. دوره باریستا در 7 جلسه 3 ساعته برگزار میشود که با تمام تجهیزات مورد نیاز از جمله دستگاه اسپرسو و دیگر تجهیزات بزرگ و کوچک با اساتید با سابقه به قیمت 4,500,000 تومان برگزار می‌شود.
این دوره زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار میشود و استاندارد‌ها و مجوز‌های برگزاری را دارد.

آموزش باریستا

مهارت‌های باریستا

مهارت‌های باریستا شامل مجموعه‌ای از توانایی‌ها و دانش‌های مرتبط با تهیه و ارائه‌ی قهوه می‌شود. این مهارت‌ها شامل آشنایی با انواع دانه‌های قهوه و روش‌های نگهداری و ذخیره‌سازی آن می باشد همچنین مهارت در ارتباط با مشتریان از جمله موارد مهم می باشد. به طور کلی، باریستا باید توانایی‌های فنی و هنری لازم را داشته باشد تا بتواند تجربه‌ی لذت‌بخش و با کیفیتی از مصرف قهوه را برای مشتریان ایجاد کند.

باریستا چه کسی است؟| آموزش باریستا در تبریز

باریستا یک فرد حرفه‌ای است که تخصص و مهارت‌های لازم برای تهیه و ارائه‌ی انواع مختلف قهوه را دارد. این افراد عموماً در کافه‌ها، رستوران‌هاو دیگر مکان‌های مشابه کار می‌کنند و مسئولیت تهیه‌ی قهوه، تهیه‌ی نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه مانند اسپرسو، لاته، کاپوچینو و غیره، تزیین و آرایش آنها، و ارائه‌ی خدمات به مشتریان را بر عهده دارند. باریستاها باید دانش کافی در زمینه‌ی دانه‌های قهوه، تجهیزات مورد استفاده مانند ماشین‌های اسپرسو تکنیک‌های تهیه‌ی قهوه را بداند.آموزش باریستا در تبریز تمامی این نکات را به شما میاموزد.

دوره آموزشی باریستا در تبریز برای چه افرادی مفید است؟

دوره باریستا در تبریز برای افرادی که علاقه‌مند به صنعت قهوه هستند، بسیار مفید است. این دوره برای افرادی که به دنبال یک شغل انعطاف‌پذیر هستند، و همچنین برای کسانی که می‌خواهند در صنعت خدمات و رستوران‌ها کار کنند، بسیار مناسب است. این دوره علاوه بر ارتقای مهارت‌های تهیه و ارائه‌ی قهوه، به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که مهارت‌های ارتباطی و خدمات مشتری را نیز بهبود بخشند. همچنین برای افرادی که به دنبال یک فرصت شغلی با درآمد مناسب و فرصت‌های شغلی انعطاف‌پذیر هستند، شرکت در این دوره می‌تواند گامی مهم در راه حرفه‌ای شدن در صنعت قهوه و خدمات مشتریان باشد.

چه نکاتی رو قبل از باریستا شدن باید بدونیم؟

اولین قدمی که باید برداشت، گذروندن یه دوره آموزشی با کیفیت و علمی هست. دوره باریستا در تبریز یه دوره کاملا عملی و مطابق استانداردهای که برای حفظ کیفیت دوره و افزایش کیفیت مهارت آموزانش سعی می‌کنه تعداد محدودی رو در هر دوره ثبت‌نام کنه

قدم دوم اینه که باید آرامش خودتون رو حفظ کنین و مطمئن باشین همه‌ چیز به نفع شما پیش می‌ره

دائما رسپی های خود را طبق اصول بین المللی آپدیت کنید.

حتما در آزمون های فنی و حرفه ای شرکت کنید و مدرکشو بگیرین که هم بین المللیه هم میتونین باهاش پروانه کسب و وام بگیرین.

اگه در این حرفه تازه‌کار هستین این‌ رو بدونین که درس گرفتن از اشتباهاتتون عیب نیست بلکه یه امتیاز به حساب می‌آید

سوال بپرسین. باور کنین با سوال پرسیدن، اطلاعاتتون بیشتر و بیشتر می‌شه

سرفصل‌های اموزش باریستا در تبریز

یکی از موارد مهم که هنگام ثبت نام دوره که باید به آن توجه شود، سرفصل‌های آموزشی است.

سر فصل آموزشی اشاره به مطالب و مواردی دارد که در این دوره آموزش میبینید.

این سرفصل‌ها در موسسه‌های مختلف با هم تفاوت دارد.

در ادامه به سر فصل های دوره خواهیم پرداخت.

پیش نیاز اموزش باریستا در تبریز

سرفصل های دوره باریستا در تبریزکه در قسمت بالا به آن اشاره کردیم ، شاید الان این سوال برای شما پیش بیاد که برای شرکت در دوره باریستا در تبریز ، لازمه که دانشی از قبل باید داشته باشیم؟
خبر خوب اینکه : شرکت در این دوره به پیش نیازی احتیاج ندارد و چون آموزش باریستا در تبریز ، به حالت صفرتاصد و از سطح مقدماتی تا پیشرفته تدریس میشود ، شما تمامی مطالب را از پایه به حالت عملی آموزش میبینید.

درآمد باریستا

درآمد باریستا متناسب با تجربه، مهارت و مکان کاری که در آن فعالیت می‌کنند متفاوت است. در شهرهای بزرگ و مناطقی که صنعت کافه و خدمات مشابه گسترده است، درآمد بیشتری قابل دستیابی است. باریستاهای حرفه‌ای و با سابقه و مهارت بالا معمولاً درآمد بیشتری نسبت به تازه‌کاران دارند. به طور کلی، درآمد باریستا در برخی مناطق می‌تواند از سطح حداقل دستمزد تا مقادیر بالاتری که از طریق پاداش‌ها و درآمدهای اضافی به دست می‌آید، متغیر باشد.

مهارت هایی که در آموزش باریستا در تبریز می آموزید

توانایی‌های ضروری برای شغل باریستا در تبریز

در واقع آموزش باریستا برای کسانی که می خواهند کافی‌شاپ تاسیس کنند و آن رو به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند تا به درآمد عالی برسند مناسب است.
برای این کار شما باید در جایی آموزش ببینید که از نظر اصولی تمامی آموزش هارا به طور کامل و عملی به شما آموزش دهد.

مدرک باریستا در تبریز

پس از گذراندن دوره باریستا در تبریز ، می توانید در آزمون های فنی و حرفه ای شرکت کرده و مدرک باریستا در تبریز را بگیرید.

مدرک باریستا در تبریز ، بین المللی بوده و در کشورهای خارجی نیز معتبر بوده و با مدرک باریستا در تبریز می توانید پروانه کسب و وام نیز دریافت کنید.

باریستای حرفه‌ای مناسب بازار کار| آموزش باریستا در تبریز

میزان استقبال از غذاها، پیش‌غذاها و نوشیدنی‌های آماده تو دنیای مدرن امروز، به‌خاطر سرعت بالای زندگی مردم خیلی بالاتر رفته.
این امر نشان می دهد که رستوران‌ها، کافه‌ها و همینطور بقیه کسب و کارهای حوزه تشریفات از بازار کار خیلی خوب و پر رونقی برخوردارهستند.
یه باریستای متخصص و ماهر یا اصلا بهتره بگیم یه باریستا که پیش بهترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید آموزش دیده می‌تواند کلیدی‌ترین مهره برای حفظ مشتری‌ها و پیشرفت و رونق کار یه کافی‌شاپ به حساب بیاید.
البته این حرفه فقط به کافی‌شاپ محدود نیست و شخص باریستا می‌تونه حتی داخل رستوران‌ها، هتل‌ها به درآمد بیشتری هم دست پیدا کند.
همچنین ما مدرک باریستا در تبریز را که از طرف سازمان فنی و حرفه‌ای تدارک دیده شده به شما اعطا می‌کنیم.
اگر شما هم با خواندن این بحث تمایل بیشتری به شغل باریستا و درآمد آن پیدا کردین می‌تونین توی دوره فوق‌العاده کاربردی و پولساز ما شرکت کنید.
برای این‌کار کافیه به وب‌سایت ما مراجعه کنین و همین الان ثبت‌نام خودتان رو تکمیل کنید.

آموزش باریستا در تبریز
ساعت آموزشی
808080
مدرک های معتبر
808080
اساتید مجرب
8080

سوالات متداول| آموزشگاه باریستا در تبریز

افرادی که می‌خوان در این دوره شرکت کنن معمولا سوال‌هایی دارن که بینشون مشترک هست و اینجا می‌خوایم به این سوال‌ها جواب بدیم.

علاوه بر کافی‌شاپ ها که روز به روز داره به تعدادشون افزوده می‌شه، میشه گفت همه رستوران‌ها، هتل‌ها، مجموعه‌های اقامتی و گردشگری و تشریفاتی استاندارد در داخل و خارج از کشور، همه و همه به یه باریستای حرفه ای نیاز دارن.

مدرک پایان دوره آموزش باریستا در تبریز از اعتبار بسیار بالایی توی کلیه مراکز استخدامی داخل و همینطور خارج از کشور برخورداره و هنرجوها هر موقع که قصد مهاجرت و کاریابی توی بقیه کشورها رو داشته باشن می‌تونن از مزایای این مدرک استفاده کنن.

این دوره آموزشی برای تمام افرادی که داخل محیط کافه‌ها و رستوران‌ها مشغول به‌کار هستن و همینطور برای تموم باریستاها، بارتندرها، آشپزها و کلیه افرادی که به سرو حرفه‌ای انواع قهوه‌ها و نوشیدنی‌های گرم علاقه‌مند هستن مناسبه.

آموزش سرو انواع قهوه‌ها و دمنوش‌های خاص، تکنیک‌های لاته آرت و دیزاین قهوه و کار با دستگاه‌های نسل نو، همه و همه از مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره آموزشی هستن.

‌دوره آموزش باریستا در تبریز در آخر کار مدرک هم می‌ده، اون هم یه مدرک معتبر که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای صادر شده.

این مدرک معتبر هست و حتی می‌شه اونو ترجمه هم کرد.  

برای گرفتن مدرک لازمه دوره به پایان برسه و امتحانی گرفته بشه و بعدش مدارکی که نیاز هست مثل عکس و کپی شناسنامه رو تحویل آموزشگاه بدین.

این مدرک هم در داخل کشور و هم خارج از کشور معتبر هست و می‌تونین مدرک بین‌المللی هم بگیرین.

هزینه این دوره با توجه به مهارتی که یاد می‌گیرین و کاربرد و استفاده این مهارت و کار کردن به صورت عملی، مبلغ مناسبی هست.

در ضمن توجه کنین که با یادگیری یه مهارت شما دارین روی خودتون سرمایه گذاری می‌کنین و هزینه‌ای که برای سرمایه گذاری روی خودتون می‌کنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما برمی‌گرده.

شرکت در دوره ‌آموزش باریستادرتبریز  نیاز به هیچ پیش‌نیازی نداره و آموزش از ۰ تا ۱۰۰ انجام می‌شه.

برای ثبت‌نام آنلاین توی این دوره کافیه دکمه ثبت‌نام رو که داخل همین صفحه قرار داره فشار بدین.

آدرس

تبریز – خیابان آبرسان

شماره تلفن

09306301632

شبکه های اجتماعی
خبرنامه

TBZAMOZASH© 1401. تمامی حقوق محفوظ است.