نادیده گرفتن محتوا رد شدن از تور
آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

هزینه دوره

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز
با ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای تبریز
ریال2,000,000
ثبت نام دوره

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز صد در صد کاربردی چرا باید در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی شرکت کنیم؟

پشتیبانی در طول دوره و بعد از دوره

ارائه مدرک بین المللی

آموزش متناسب با بازار کار

یادگیری در کارگاه های فنی مجهز

آموزش کاربردی و عملی

اساتید متخصص و با تجربه

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

ابتدا باید از خودمان بپرسیم هدف ما برای ثبت نام در دوره تعمیر لوازم خانگی در تبریز چیست؟

آیا برای وارد شدن‌ به بازار تکنسین‌ها از دوره آموزش تعمیرات لوازم‌خانگی استفاده می کنیم؟

آیا صرفا” به خاطر افزایش دانش این دوره رو یاد خواهید گرفت؟

آیای برای تکمیل رزومه کاری خود اقدام به شرکت در این دوره کرده اید؟

برای هر دلیلی که مایل به شرکت در این دوره هستید ما به شما چند تضمین اساسی می دهیم:

محتوای دوره تعمیر لوازم خانگی در تبریز ، طبق جدید ترین سرفصل ها تدوین شده و از این بابت خیالتون راحت باشه.

بازار کار تعمیرات لوازم‌خانگی در تبریز

زمانی که حرف از لوازم‌خانگی به میان می‌آید، شاید بتوان در لحظه بیش از ۵۰ وسیله را نام برد.

هر یک از این وسایل بسته به شرایطی که از آنها نگهداری می شوند، بدون شک با خرابی و نقص مواجه می شوند.

دلایل زیادی برای خرابی لوازم‌خانگی وجود دارد.

مثل ضربه خوردن، نصب نامناسب، نفوذ آن درون موتور، استفاده اشتباه و… پس وجود افراد تکنسین برای ما بسیار ضروری است.

بازار کار لوازم‌خانگی، از پول سازترین بازار کارهاست.

شما به عنوان یک تعمیرکار، هیچ وقت نگران این نخواهید بود که آیا کاری برای انجام دادن خواهید داشت یا نه!

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

سرمایه مورد نیاز برای ورود به بازار کار

اگر متوجه شده باشید برای شروع این حرفه و ورود به بازار کار، سرمایه میلیونی و آن چنان زیاد، نیاز ندارید.

اولین سرمایه ای که باید صرف کنید، زمانی است که برای یادگیری می گذارید.

شما برای شروع به تنها سرمایه ای که احتیاج دارید خرید تعدادی ابزارآلات است.

از طرفی شما میتوانید به صورت حضوری یا آنلاین در دوره های آموزشی تعمیرات لوازم‌خانگی شرکت کنید.

حتما” میدانید که صنعت لوازم خانگی در دنیا از صنایع پردرآمد جهان محسوب شده و کشورهای مختلفی به تولید انواع لوازم خانگی دربرندهای مختلف می پردازند.

غول های لوازم‌خانگی بزرگی در دنیا وجود دارند که بخش زیادی از تولیدات لوازم‌خانگی را به خود اختصاص داده اند و از سرمایه داران بزرگ دنیا محسوب می شوند.

ال جی، سامسونگ، بوش از جمله این ابر شرکت ها می‌باشند که با فعالیت در حوزه تولید انواع لوازم‌خانگی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماسین ظرفشویی و… به برندهای مطرح و معتبر دنیا تبدیل شده اند که محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کنند.

پیشرفت تکنولوژی و اتوماتیک‌شدن زندگی ها، شرکت های تولید کننده لوازم‌خانگی را بر آن داشته است تا میزان تولیدات خود را در این زمینه افزایش داده و انواع جدیدی از لوازم خانگی روز به روز به لیست وسایل خانه اضافه می گردد.

امروزه در همه منازل، چه خانواده های پرجمعیت و چهدافرادی که به صورت یک یا دو نفره زندگی می کنند.

انواع مختلفی از لوازم خانگی ضروری از جمله یخچال، لباسشویی، اتو و…یافت می شود و زندگی بدون وجود این‌وسایل سخت به نظر می رسد و تقریبا” ناممکن خواهد بود.

مسلما” هر وسیله الکتریکی و مکانیکی، روزی به هر دلیلی خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند و از آن جایی که تعمیر آن تنها توسط تعنیرکار در این زمینه امکان پذیر است در نتیجه می‌توان شغل تعمیرات لوازم‌خانگی را از جمله مشاغلی به شمار آورد که تعداد مراجعه کنندگان بسیاری دارد.

افزایش تقاضا در یک شغل به رونق بازار کار آن شغل منتهی می شود که تعمیرات لوازم خانگی نیز از این‌مشاغل محسوب می گردد.

با این تفاسیر می توان با قاطعیت بیان‌کرد که بازار کار حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی در ایران و همینطور سایر کشورهای جهان به علت تولید زیاد لوازم خانگی و استفاده همه افراد از آنها بسیار پررونق بوده و این شغل از جمله مشاغل پردرآمد جهان به حساب می آید.

شغل های مرتبط با آموزش تعمیرات لوازم‌خانگی در تبریز

با توجه به اهمیتی که برای شغل تعمیرات لوازم‌خانگی گفته شد، افرادی که در این حرفه آموزش می بینند فرصت های شغلی بسیاری داشته و قادر به راه اندازی این‌شغل با استفاده از یک مغازه کوچک می‌باشند و در آینده می توانند مهارت خود را بالاتر برده و مغازه و یا فروشگاهی که تعمیرات انواع لوازم‌خانگی را انجام می دهد .

به عبارتی کلینیک لوازم خانگی را با استفاده از چندین تعمیرکار دایر کنند.

علاوه بر آن‌شرکت های مختلفی وجود دارند که به استخدام افرادی که رشته الکترونیک و برق تحصیل نموده اند و یا دوره های تعمیرات لوازم خانگی را شمت سر گذاشته اند می پردازند.

با استخدام در این‌شرکت ها می توان به عنوان تکنسین لوازم خانگی استخدام‌شده و به صورت دریافت حقوق ماهانه و پورسانت مشغول به کار شوند.

از شغل های مرتبط با تعنیرات لوازم خانگی می‌توان به تعمیرکاران یخچال فریزر، تعمیرات بردهای الکترونیکی، تعمیرات لوازم برقی کوچک و…اشاره کرد که به صورت اختصاصی در یک زمینه خاص به انجام تعمیرات می پردازند.

اموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

دوره تعمیر لوازم خانگی در تبریز در طی 20 جلسه برگزار شده و انواع لوازم خانگی مهم مانند یخچال ، فریزر ، لباسشویی ، ظرفشویی در این دوره به صورت عملی اموزش داده می شود.

اموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز ، این امکان را به شما می دهد که مدرک بین المللی را دریافت کرده و با گرفتن پروانه کسب و وام شروع به کار کنید.


چگونه تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی شویم؟

برای حرفه ای شدن در شغل تعمیرات لوازم خانگی روش های مختلفی وجود دارد.

روش اول که قدیمی ترین روش نیز می باشد و در گذشته افرادزیادی به این شکل به کسب مهارت در این حرفه می پرداختند، کار کردن به صورت تجربی نزد یک استاد کار ماهر می باشد.

در این روش ممکن است نکات ریز بسیاری که در این حرفه وجود دارد آموزش داده نشود و آموزش ها تنها به صورت عملی باشد و از ساختار و عملکرد دستگاه نتوان به درستی آگاهی کسب نمود.

علاوه برآن این روش بسیار زمان بر بوده و نیاز به کار کردن به عنوان شاگرد و کارآموز به مدت زمان حداقل ۶ ماه تا یک سال می یاشد.

یکی از روش‌های حرفه‌ای شدن در حرفه تعمیرکاری، آموختن از استاد با تجربه و تمرین و تکرار در کارگاه‌های مجهز به ابزار و وسایل می‌باشد.

و اینجاست که اهمیت دوره تعمیر لوازم خانگی در تبریز ، به خوبی احساس می شود.

در رشته‌های برق و الکترونیک واحدهایی مرتبط با تعمیرات لوازم خانگی و ساختار آن‌ها وجود دارد که افراد به صورت کاملا علمی می‌توانند آن را فراگرفته و در آینده وارد این شغل گردند.

علاوه برآن در رشته کار و دانش شاخه‌ای به نام تعمیرات لوازم‌خانگی وجود دارد که می‌توان با انتخاب این رشته در مسیر شغل تعمیرات لوازم خانگی گام برداشت.

 علاوه بر روش‌های گفته شده به علت استقبال زیاد از این رشته، دوره‌های آموزشی مختلفی در آموزشگاه ها برگزار می‌گردد که به صورت تئوری و عملی تعمیرات انواع لوازم خانگی به کارآموزان آموزش داده می‌شود.

ساعت آموزشی
80808080
مدرک های معتبر
8080
اساتید مجرب
8080

فرصت‌های شغلی دوره تعمیر لوازم خانگی در تبریز

داشتن مدرک تعمیر لوازم خانگی در تبریز در رزومیتان باعث افزایش شانس شما برای ورود به شرکت های بزرگ می باشد.

ودر طول دوره تعمیرات لوازم خانگی در تبریز با مهارت های جدیدی از تعمیر لوازم خانگی آشنا می شوید که این مهارت ها  امتیازی بزرگی برای شغل های  تکنیسن های لوازم خانگی و نمایندگی ها می باشد.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

یادگیری مهارت تعمیر لوازم خانگی برای چه کسانی و چه شغل هایی لازم است ؟

یادگیری مهارت تعمیرلوازم خانگی و کار با تجهیزات لوازم خانگی تقریبا برای تمامی افراد و مشاغل لازم می باشد و نمی توان تاثیر در زندگی را نادیده گرفت.

این آموزش هر چند امکان دارد برای برخی افراد کاربرد گاه به گاه داشته باشد اما برای بسیاری از مردم کاربرد هر روزه دارد ، و به همین دلیل یادگیری و فرا گرفتن آن به همه ی افراد توصیه می شود  .

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

شامل تعمیر وسایلی مانند لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال معمولی و سایر لوازم خانگی می باشد. باتوجه به تنوع بالای این وسایل ورود به این شغل دارای چالش هایی برای تکنسین ها می باشد  آموزشگاه فنی برای حل این مشکل دوره جامع آموزش تعمیرات لوازم خانگی تدوین نموده است. در این دوره تعمیر تمام لوازم بزرگ منزل در کنار لوازم پرمصرف گاز سوز مورد آموزش قرار می گیرند. و همچنین یک دوره جامع و کاربردی برای تعمیرات لوازم خرد منزل تدوین شده است.

در دوره مکانیک لوازم خانگی در تبریز ، تعمیرات ماشین های لباسشویی معمولی و اینورتر ، ماشین ظرفشویی ، یخچال فریز بصورت عملی به کارآموزان آموزش داده می شود. همچنین در کنار این اموزشها ، مهارتهای کار با ابزار تخصصی و مهارت های جوشکاری ، شارژ گاز یخچال ، باز و بست صفر تا صد قطعات دستگاهها ، عیب یابی و تعمیرات تخصصی را نیز یاد می گیرید.

در طول دوره با راهنمایی های استاد اصول و ترفندهای تعمیراتی را یاد می گیرید و پروسه تعمیر هر دستگاه بصورت تخصصی آموزش داده می شود؛ با تعداد زیاد دستگاههایی که تعمیرات آنها را در این دوره فرا می گیرید مطمئنا می توانید یک شغل مطمئن در حوزه لوازم خانگی داشته باشید.

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

آموزشگاه های مختلفی در تبریز وجود دارد که آموزش تعمیر لوازم خانگی در تبریز را برگزار می کنند .

در نظر بگیرید معیار ما برای اینکه تصمیم بگیریم یک آموزشگاه برای انتخاب مناسب است یا نه به صورت زیر می باشد:

1-آموزشگاه کلاس تعمیرات لوازم خانگی در تبریز باید کلاس مجهز به سیستم های کامپیوتر قابل قبولی باشد.

2-انداره کلاس ها باید طبق استاندارد و مناسب برای تمرکز و یادگیری باشد.

3-کادر اداری کافی برای پی گیری مشکلات و پاسخگوی سوالات کارآموز باشد.

4-سابقه کافی در اجرای دوره تعمیرات لوازم خانگی در تبریز را داشته باشد.

5-آمار کارآموازان بالا و تعداد قبولی متناسب را داشته باشد.

6-آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در تبریز حتما زیر نظر فنی و حرفه ای باشد.

براساس معیارهای بالا بهترین آموزشگاه برای اجرای دوره تعمیر لوازم خانگی در تبریز آموزشگاه سپیدار می باشد. این آموزشگاه با سابقه ترین و تجهیزترین آموزشگاه تعمیر لوازم خانگی در سطح استان می باشد اگر قصد ثبت نام دارید می توانید بررسی های شخصی خود را انجام دهید .اگر سوالاتی برای اطلاعات بیشتر دارید کارشناسان ما آماده پاسخگویی از ساعت 9 صبح تا 8 عصر برای شما عزیزان می باشند .

سرفصل دوره تعمیر لوازم خانگی در تبریز

دوره تعمیر لوازم خانگی در تبریز ، در 20جلسه برگزار شده و آموزش  تعمیرات لوازم خانگی در تبریز ،  موردنیاز بازارکار و استخدامی هاست.

آموزش ها از 0 تا 100 می باشد و  آموزش ها ازپایه ترین و عملی  بهصورت حرفه ای و تخصصی می باشد، آموزش ها از تعمیر یخچال و فریزر و تعمیرات ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی می باشد

در پایان دوره نیز با شرکت در آزمون های 2 مرحله ای فنی و حرفه ای (تستی و عملی) ، می توانید مدرک تعمیرات لوازم خانگی در تبریز خود را دریافت نموده و در آزمون های استخدامی ارگان های دولتی و خصوصی شرکت کرده و شروع به کار کنید.

سوالات متداول دوره لوازم خانگی در تبریز

همه افراد می‌تونن در دوره تعمیر لوازم خانگی در تبریز ، شرکت کنن و یاد بگیرن تعمیرات لوازم خانگی  تدریس کنن.

و محدودیت سنی نداریم البته فنی بودن و داشتن مهارت‌های فنی می‌تونه سرعت یادگیری فرد رو بیشتر کنه.

در ضمن علاقه هم مهم هست و فرد کارآموز باید به یادگیری آموزش تعمیر لوازم خانگی علاقه داشته باشه.

میزان هزینه پرداختی یا شهریه هم یکی ازسوالاتی هست که توسط درصد بالایی از افراد پرسیده می‌شه.

هزینه این دوره با توجه به مهارتی که یاد می‌گیرین و کاربرد و استفاده این مهارت و کار کردن به صورت عملی، مبلغ مناسبی هست.

در ضمن توجه کنین که با یادگیری یه مهارت شما دارین روی خودتون سرمایه گذاری می‌کنین و هزینه‌ای که برای سرمایه گذاری روی خودتون می‌کنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما برمی‌گرده.

‌دوره ‌آموزش تعمیر لوازم خانگی در تبریز در آخر کار مدرک بین المللی معتبر هم می‌ده، اون هم یه مدرک معتبر که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای صادر شده.

این مدرک معتبر هست و حتی می‌شه اونو ترجمه هم کرد.  

برای گرفتن مدرک لازمه دوره به پایان برسه و امتحانی گرفته بشه و بعدش مدارکی که نیاز هست مثل عکس و کپی شناسنامه رو تحویل آموزشگاه بدین.

این مدرک هم در داخل کشور و هم خارج از کشور معتبر هست و می‌تونین مدرک بین‌المللی هم بگیرین.

هزینه این دوره با توجه به مهارتی که یاد می‌گیرین و کاربرد و استفاده این مهارت و کار کردن به صورت عملی، مبلغ مناسبی هست.

در ضمن توجه کنین که با یادگیری یه مهارت شما دارین روی خودتون سرمایه گذاری می‌کنین و هزینه‌ای که برای سرمایه گذاری روی خودتون می‌کنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما برمی‌گرده.

شرکت در دوره ‌ ‌آموزش تعمیرات لوازم خانگی نیاز به هیچ پیش‌نیازی نداره و آموزش از ۰ تا ۱۰۰ انجام می‌شه.

آدرس

تبریز – خیابان آبرسان

شماره تلفن

09306301632

شبکه های اجتماعی
خبرنامه

TBZAMOZASH© 1401. تمامی حقوق محفوظ است.