نادیده گرفتن محتوا رد شدن از تور
آموزش حسابداری در تبریز
آموزش حسابداری در تبریز (2)

هزینه دوره

حسابداری در تبریز
با ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای تبریز
ریال3,000,000
ثبت نام دوره

مزایای دوره آموزش حسابداری در تبریز

پشتیبانی درطول دوره و بعد دوره

ارائه مدرک بین المللی

آموزش متناسب با بازار کار

کارگاه های عملی مجهز

آموزش کاربردی و علمی

اساتید متخصص و با تجربه

مقدمه| آموزش حسابداری در تبریز

سال‌هاست که آموزش‌های آکادمیک و دانشگاهی در ایران پاسخگوی نیازهای بازار کار نیست.  رشته حسابداری جزو این رشته هاست. در نتیجه علاقه‌مندان به این رشته پس از اتمام دوره تحصیلی خود ناچار به شرکت در دوره‌های آموزشی در آموزشگاه‌ها هستند.

دوره‌ حسابداری در تبریز باید از کیفیت مناسب برای ورود شما به بازار کار برخوردار باشند تا بتوانید از دانش حسابداری خود به‌صورت عملی و در محیط کار استفاده نمایید.

پس افراد باید آموزشگاهی را انتخاب کنند که علاوه بر تخصصی بودن، بازار کار را هدف قرار داده باشد تا بتوانند پس از اتمام دوره حسابداری در تبریز بدون استرس و نیاز به گذراندن دوره دیگری وارد بازار کار شوند.

حسابداری بازار کاری پویا و پرتقاضا برای افراد جویای کار می‌باشد.

دوره حسابداری در تبریز مخصوص کسانی است که بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای علاقه‌مند به یادگیری حسابداری و آموزش نرم‌افزار حسابداری هستند.

معمولاً تمامی مؤسسات آموزشی حسابداری فقط به بیان کلیات در دوره‌های آموزش حسابداری بسنده می‌کنند و در نهایت یک نرم‌افزار مالی و آموزش حسابداری را به‌صورت کلی و ابتدایی آموزش می‌دهند.

ما به‌منظور تأمین نیروی متخصص، توانمند و متعهد به متقاضیان در دوره‌های کوتاه‌مدت و به‌صورت کاملاً کاربردی، حسابداری عملی را آموزش داده و آمادة اشتغال می‌نماییم

در شروع کار بعد ازاینکه هدف خود را از یادگیری حسابداری تعیین کردید، کارآموزان تعیین سطح می‌گردند و مشخص می‌شود که از قسمت مقدماتی یا پیشرفته آموزش حسابداری خود را در تبریز شروع کنند، دوره حسابداری در تبریز به صورت صفر تا صد بوده و مناسب تمام افراد می‌باشد.

آموزش حسابداری در تبریز

خصوصیات دوره حسابداری در تبریز؟| آموزش حسابداری در تبریز

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سرفصل‌های دوره حسابداری در تبریز

یکی از موارد مهم که هنگام ثبت نام دوره حسابداری در تبریز لازمه بهش توجه بشه، سرفصل‌های آموزشی هست سر فصل آموزش حسابداری در تبریز اشاره به مطالب و مواردی می‌کنه که قراره توی دوره یاد بگیرین.

این سرفصل‌ها در موسسه‌های مختلف می‌تونه کمی با هم متفاوت باشه.

سرفصل‌های این دوره در ادامه اومده. میتونید مطمئن باشید که کاربردی ترین سرفصل‌ها برای آموزش رو در نظر گرفتیم.

اهداف دوره حسابداری در تبریز

دوره حسابداری در تبریز در یکی از بهترین آموزشگاه حسابداری در تبریز برگزار می‌شود تا از پتانسیل شغلی در این رشته وجود دارد را به بهترین شکل رو به اشتغال‌زایی سوق دهد.

دوره آموزش حسابداری در  تبریز به صورت کاربردی برگزار می‌شود تا با صرفه جویی در وقت خود بتوان افرادی را برای ورود به بازار کار آماده کند به همین دلیل دوره‌ها  با استفاده از بهترین امکانات موجود در سطح شهر به صورت عملی اجرا می‌شود.

علاوه بر تشریح برخی قوانین مهم مالیاتی با نگاهی به قوانین مالیاتی آموزش حسابداری جدید سعی در رفع اشکالات و ابهامات و برخی نیازمندی‌ها در خصوص نحوه تنظیم دفاعیات و لوایح مالیاتی دارد.

یکی از اصلی ترین اهداف این دروه تربیت نیروی متخصص برای ورود به بازار کار است.

مهارت جویان پس از شرکت در دوره حسابداری در تبریز، می توانند با خیال راحت رزومه خود را برای کارفرمایان ارسال کنند و استخدام شوند.

آموزشگاه حسابداری در تبریز

آموزش حسابداری در تبریز بر اساس کیفیت دوره، تجربه در اجرای دوره، تعداد قبولی، منطقه اجرای کلاس‌های آموزش حسابداری در تبریز، تجهیزات کلاس‌های آموزشی، مدرک دریافتی در پایان دوره و تجربه اساتید در آموزشگاه تبریز آموزش برگزار می‌شود.

آموزش نرم افزار حسابداری در تبریز

در دور پیشرفته حسابداری کارآموزان به صورت کامل با نرم افزار حسابداری آشنا شده و نحوه کار با نرم افزار‌ها به صورت عملی یاد می‌گیرند، نرم افزار‌های مختلفی برای حسابداری وجود دارد، یکی از پر کاربردترین و جامع‌ترین نرم افزار حسابداری، سپیدار می باشد. به طوری که با یادگیری این نرم افزار حسابداری در تبریز می‌توانید با دیگر نرم‌افزار‌ها هم کار کنید.

کلاس حسابداری تخصصی در تبریز

مدرک دوره حسابداری در تبریز

پس از گذراندن دوره حسابداری در تبریز کارآموزان به امتحان تستی و عملی در سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند و پس از دریافت نمره قبولی در مدرک آن‌ها از سازمان فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود.


آموزش نرم افزار سپیدار در تبریز

در بین نرم افزارهای حسابداری موجود در بازارکار و شرکت‌ها ، نرم افزارسپیدار محبوب‌تر و پرکاربردتر است.

زیرا این نرم افزار دارای ماژول های کامل‌تر نسبت به نرم افزارهای دیگر است که این امکان را به کاربران می دهد تا انواع ثبت‌های حسابداری را در آن درج کنند.

این نرم افزار کاربردی زیرمجموعه شرکت همکاران سیستم، یکی از قوی ترین شرکت های فعال در حوزه حسابداری و امورمالی است.

پس آموزش نرم افزار سپیدار در تبریز، جزو الزامی ترین دورهه‌ای حسابداری بوده که هر فرد علاقه‌مند و جویای کار در حوزه حسابداری باید آن را بگذراند.

آموزش نرم افزار سپیدار در تبریز، در 20 جلسه برگزار شده و کارآموزان در پایان دوره می توانند مدرک حسابداری در تبریز خود را پس از گذراندن آزمون های فنی و حرفه ای مربوطه، دریافت کنند.

سرفصل‌های دوره حسابداری در تبریز

مطالب آموزش داده شده در دوره حسابداری تبریز

مهارت‌های دوره حسابداری در تبریز :

یک حسابدار باید درک و شناخت درستی از سیستم اطلاعاتی در حسابداری داشته باشد و به‌درستی بداند که وظیفه‌اش در این سیستم چیست.

از پایه‌ای‌ترین مهارت‌های حسابداری، می‌توان مهارت تجزیه و تحلیل آثار و رویدادهای مالی را بر روی عناصر اصلی حسابداری نام برد که در حقیقت بر اساس معادله حسابداری تعریف می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین وظایف حسابداران در سیستم اطلاعاتی حسابداری تولید و ارائه گزارش‌های مالی است. یکی از ابزارهای پرکاربرد و دارای قابلیت‌های بالا که در سیستم اطلاعاتی قرار می‌گیرد، نرم‌افزار Excel است. در حرفه حسابداری، حسابدارانی که توانمندی سطح بالا در استفاده از برنامه Excel را دارا هستند ، مزیت رقابتی بیشتری نسبت به سایر حسابداران دارند.

در آموزش حسابداری در تبریز، یک دوره مجزا برای آموزش اکسل در حسابداری وجود دارد.

حسابدار در سیستم اطلاعاتی حسابداری موظف است موازین قانونی را رعایت کند. آگاهی از تکالیف مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم، قانون مالیات بر ارزش‌افزوده و تجارت و سایر قوانین مرتبط برای حسابداران ضرورتی انکارناپذیر است. این مهارت در نوع خود مهم و یادگرفتن و برای موفقیت و پیشرفت در حسابداری مورد نیاز است.

حسابداران از پایین‌ترین سطح تا بالاترین سطح فعال در سیستم اطلاعات حسابداری لازم است مبانی قانونی حقوق و دستمزد، حداقل حقوق پایه، مزایای قانونی، کسور قانونی، نحوه محاسبه حقوق و دستمزد را نیز فرابگیرند.

استاد دوره حسابداری در تبریز

اطلاع از مبانی قانونی اظهارنامه عملکرد، نرخ‌های مالیات بر درآمد، مواعد قانونی ارسال آنها، نحوه تکمیل، نحوه دسترسی به این اظهارنامه‌ها و تهیه اطلاعات مورد نیاز برای درج، جرائم متعلقه در صورت عدم تهیه و ارسال، از نکات فوق‌العاده مهمی است که حسابداران باید آنها را بدانند.

اطلاع از مبانی قانونی اظهارنامه عملکرد، نرخ‌های مالیات بر درآمد، مواعد قانونی ارسال آنها، نحوه تکمیل، نحوه دسترسی به این اظهارنامه‌ها و تهیه اطلاعات مورد نیاز برای درج، جرائم متعلقه در صورت عدم تهیه و ارسال، از نکات فوق‌العاده مهمی است که حسابداران باید آنها را بدانند.

در اولین گام آموزش حسابداری، دانشجویان، نحوة ثبت‌های حسابداری در دفاتر روزنامه و کل را آموزش می‌بینند، اما متأسفانه بعد از فارغ‌التحصیل شدن مهارت کافی برای ثبت دفاتر قانونی را ندارند.

در اولین گام آموزش حسابداری، دانشجویان، نحوة ثبت‌های حسابداری در دفاتر روزنامه و کل را آموزش می‌بینند، اما متأسفانه بعد از فارغ‌التحصیل شدن مهارت کافی برای ثبت دفاتر قانونی را ندارند.

کلیه شرکت‌ها و مؤسسات برای سرعت بخشیدن به امور مالی و حسابداری خود از ابزارهای نوین طراحی و تولید شده بخصوص حسابداری استفاده می‌کنند. هم اکنون حسابدارانی که مهارت و توانایی خیلی خوب و مؤثر در به‌کارگیری کامپیوتر و اینترانت در اجرای عملیات حسابداری دارا هستند، عملیات حسابداری را موفق‌تر و کارها با سرعت بیشتری پیش می‌برند.

اشتغال به کار پس از دوره حسابداری در تبریز

پس از آموزش نرم‌افزار حسابداری در تبریز، میتونید با اعتماد به نفس کافی حاصل از یادگیری صحیح و دقیق نرم‌افزار حسابداری در آموزشگاه حسابداری تبریز، می‌توانید مشغول به کار شوید و به درآمدزایی برسید.

می‌توانید در یک شرکت خصوصی یا دولتی شغل خود را شروع کنید و یا کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به مشاوره مالی و حسابداری تخصصی بپردازید.

ساعت آموزشی
808080
مدرک های معتبر
808080
اساتید مجرب
8080

سوالات متداول| آموزش حسابداری در تبریز

افرادی که می‌خوان در این دوره شرکت کنن معمولا سوال‌هایی دارن که بینشون مشترک هست و اینجا می‌خوایم به این سوال‌ها جواب بدیم.

‌دوره آموزش حسابداری در تبریز در آخر کار مدرک هم می‌ده، اون هم یه مدرک معتبر که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای صادر شده.

این مدرک معتبر هست و حتی می‌شه اونو ترجمه هم کرد.  

برای گرفتن مدرک لازمه دوره به پایان برسه و امتحانی گرفته بشه و بعدش مدارکی که نیاز هست مثل عکس و کپی شناسنامه رو تحویل آموزشگاه بدین.

این مدرک هم در داخل کشور و هم خارج از کشور معتبر هست و می‌تونین مدرک بین‌المللی هم بگیرین.

هزینه این دوره با توجه به مهارتی که یاد می‌گیرین و کاربرد و استفاده این مهارت و کار کردن به صورت عملی، مبلغ مناسبی هست.

در ضمن توجه کنین که با یادگیری یه مهارت شما دارین روی خودتون سرمایه گذاری می‌کنین و هزینه‌ای که برای سرمایه گذاری روی خودتون می‌کنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما برمی‌گرده.

مدرک پایان دوره آموزش حسابداری  از اعتبار بسیار بالایی توی کلیه مراکز استخدامی داخل و همینطور خارج از کشور برخورداره و هنرجوها هر موقع که قصد مهاجرت و کاریابی توی بقیه کشورها رو داشته باشن می‌تونن از مزایای این مدرک استفاده کنن.

شرکت در دوره ‌آموزش حسابداری درتبریز  نیاز به هیچ پیش‌نیازی نداره و آموزش از ۰ تا ۱۰۰ انجام می‌شه.

برای ثبت‌نام آنلاین توی این دوره کافیه دکمه ثبت‌نام رو که داخل همین صفحه قرار داره فشار بدین.

در طی دوره آموزش و تمرین و تکرار بر اساس پروژه های واقعی آموزش داده می شوند تا یادگیری کامل شود و ورورد تجربه کار در بازارکار برای مهارت جویان ایجاد شود.

بله! شرکت در دوره حسابداری در تبریز نیاز به هیچگونه آموزش دانشگاهی یا مدرک دانشگاهی نداره. یعنی حتی کسایی که در دانشگاه در رشته نامرتبطی تحصیل کردن میتونن بدون هیچ نگرانی در این دوره شرکت کنند.

دوره حسابداری در تبریز چقدر طول میکشد؟

دوره حسابداری در تبریز در سه مرحله مقدماتی، تکمیلی و دوره اکسل برگزار می‌شود که به طور کلی 4 ماه به طول می‌انجامد.

دوره مقدماتی: 15 جلسه یک ماهه

دوره تکمیلی: 25 جلسه 2 ماهه

دوره اکسل: 12 جلسه 1 ماهه

ثبت نام دوره آموزش حسابداری در تبریز

باتوجه به مطالب گفته شده در بالا، دوره آموزش حسابداری در تبریز در سه مرحله با قیمت معقول و زیر نظر اساتید حرفه ای باتجربه برگزار می شود که در محیط آموزشگاه تمام امکانات لازم از جمله سیستم های کامپیوتری و نرم افزارهای لازم وجود دارد. همچنین در طول دوره، مهارت آموزان با پروژه های واقعی آموزش می بینند تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

آموزش حسابداری در تبریز کاملا مناسب بازار کار بوده و پس از آن کارآموزان و دانشجویان می توانند با مدرک بین المللی معتبر خود، یک شغل معتبر برای خود پیدا کنند.

همچنین مدرک دریافتی از سمت سازمان فنی و حرفه ای برای آزمون ها و استخدام شدن در مراکز دولتی و خصوصی معتبر می باشد.

برای ثبت نام در دوره آموزش حسابداری در تبریز می توانید تماس بگیرید 09306301632

آدرس

تبریز – خیابان آبرسان

شماره تلفن

09306301632

شبکه های اجتماعی
خبرنامه

TBZAMOZASH© 1401. تمامی حقوق محفوظ است.