نادیده گرفتن محتوا رد شدن از تور

هزینه دوره

آموزش فتوشاپ در تبریز
با ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای تبریز
ریال2,500,000
ثبت نام دوره

مزایای دوره آموزش فتوشاپ در تبریز

پشتیبانی در طول دوره و بعد دوره

ارائه مدرک بین المللی

آموزش متناسب با بازار کار

کارگاه های عملی مجهز

آموزش کاربردی و علمی

اساتید متخصص و با تجربه

مزایای آموزش فتوشاپ در تبریز

فتوشاپ یک نرم افزار ایجاد تصاویر، طراحی گرافیکی و ویرایش عکس است که بسیاری از ویژگی های ویرایش تصویر را برای تصاویر مبتنی بر پیکسل، گرافیک شطرنجی و گرافیک برداری ارائه می دهد.

در دنیای امروزی تمامی مشاغل به سمت دیجیتال شدن می روند و ارائه اکثر کسب و کارها نیز بصورت دیجیتالی می باشد. با اینکه آموزش فتوشاپ در زمینه طراحی گرافیک، طراحی وب یا نقش تجربه کاربری ضروری است. با این حال، یادگیری فتوشاپ برای کسانی که در نقش های بازاریابی عملی کار می کنند نیز به همان اندازه مهم است.

فتوشاپ ابزاری است که برای موفقیت شما در زمینه طراحی گرافیک لازم ‌خواهد بود. بنابراین، می‌توانید هر روز یاد بگیرید و تمرین کنید و پیشرفت کنید.

آموزشگاه فتوشاپ در تبریز آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی را برای یادگیری شما ارائه می‌دهد. از آنجایی که فتوشاپ در درجه اول برای حرفه ای ها طراحی شده است، استفاده از آن می تواند تا حدودی چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر برای اولین بار است که آن را یاد می گیرید. با این حال، برای استفاده موثر از فتوشاپ نیازی به درک همه ویژگی های فتوشاپ ندارید. در طول دوره آموزشی ما، به شما کمک خواهد شد تا ابتدایی ترین و ضروری ترین مهارت های فتوشاپ را درک کنید و ابزارها و تکنیک‌های پیشرفته را بیاموزید.

آموزش فتوشاپ در تبریز


دلایل اهمیت یادگیری فتوشاپ

در ادامه به برخی از دلایل اهمیت یادگیری فتوشاپ اشاره می کنیم:

1- مشغول به کار شدن و یا بهبود شغل

2- کسب درآمد

3- یادگیری به عنوان سرگرمی

4- بهبود محتوای رسانه های اجتماعی

5- کنترل خلاقانه بر بازاریابی

6- کمک به فروش بیشتر کسب و کارها

7- ایجاد تاثیر مثبت در مشتریان

مهارت ویرایش عکس مورد نیاز عکاسان در فتوشاپ

Adobe photoshop مدت هاست که تبدیل به نرم افزار ویرایش تصویر استاندارد صنعتی برای عکاسان شده است.

فتوشاپ یک برنامه جامع و قدرتمند است، و علیرغم شهرتش برای پیچیده بودن، در واقع می‌تواند با سهولت نسبی توسط عکاسان در تمام سطوح استفاده شود.

علاوه بر فتوشاپ شما می‌توانید از ایندیزاین برای طراحی‌های خود استفاده کنید.

امکاناتی که بعد از آموزش فتوشاپ در اختیار شما قرار می‌گیرد، تقریبا بی پایان است.

از تنظیمات اولیه گرفته تا روتوش پیشرفته تا ایجاد تصاویر ترکیبی سورئال، فتوشاپ می‌تواند همه این کارها را برای شما انجام دهد.

بنابراین، اگر قصد داشته باشید که تغییرات عمده‌ای در عکس‌های خود ایجاد کنید یا فقط تغییرات جزئی، این ۱۰ نکته به شما کمک می‌کند این کارها را سریعتر و موثرتر انجام دهید.

لایه‌ها راه حرفه ای برای اعمال ویرایش بر روی تصاویر شما هستند.

لایه‌های تنظیم، بالای لایه پس زمینه (تصویر اصلی شما) قرار می‌گیرند و به شما این امکان را می‌دهند که تنظیمات متعددی را بدون تغییر تصویر اصلی یا کاهش کیفیت آن انجام دهید.

لایه‌های تنظیم با کلیک بر روی نماد دایره نیمه سفید و نیمه سیاه در پنل لایه‌ها قابل دسترسی‌هستند.

اگر می‌خواهید تصویری را با لایه‌های آن ذخیره کنید تا بعد بتوانید روی آن کار کنید، باید آن را به صورت TIFF و یا PSD ذخیره کنید، JPEG یک فایل تصویری و فشرده است که از لایه‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

با این‌حال، اگر روی یک فایل JPEG در فتوشاپ کار می‌کنید و می‌خواهید آن را به سیاه و سفید تبدیل کنید، لایه تنظیم سیاه و سفید گزینه قدرتمندی است.

می‌توانید تبدیل پیش فرض، یکی از ۱۲ پیش تنظیم را انتخاب کنید، یا به صورت دستی نحوه تبدیل رنگ ها به مقیاس خاکستری را با استفاده از ابزار آن تنظیم کنید.

فیلتر Camera Raw به شما امکان دسترسی به تمام کنترل‌های موجود در Adobe Camera Raw در رابط استاندارد فتوشاپ را می‌دهد.

این بدان معناست که اگر با فرمت JPEG عکاسی می‌کنید، یا قبلا یک فایل خام را تبدیل کرده‌اید و می‌خواهید تنظیمات بیشتری انجام دهید، می‌توانید این کار را با سرعت و سهولت انجام دهید.

بهترین راه برای استفاده از این فیلتر این است که یک کپی از لایه Background ایجاد کنید یا لایه های قابل مشاهده را در یک لایه جدید در بالای پشته ادغام کنید.

Healing Brush یک ابزار عالی برای انجام کارهای روتوش از حذف لکه های گرد و غبار ساده تا حذف اجسام پیچیده تر است.

برای استفاده از ابزار، کلید Alt/Option را نگه دارید و نزدیک به ناحیه ای که می خواهید روتوش کنید  کلیک کنید تا از پیکسل های جایگزین برای تعمیر نمونه برداری کنید، سپس کلیک کنید و بکشید تا پیکسل های نمونه برداری شده در ناحیه مورد نظر روتوش شود.

اگر از ویرایش ناراضی هستید، کلیدهای Ctrl+Z را فشار دهید تا یک قدم به عقب برگردید (ایده خوبی است که با حرکات قلم‌مو کوتاه کار کنید تا بتوانید بدون نیاز به لغو حجم زیادی از ویرایش، به عقب برگردید).

این ابزار به جای کپی کردن پیکسل های نمونه به صورت عمده مانند ابزار Clone Stamp، با ترکیب پیکسل های نمونه برداری شده با پیکسل های اصلی کار می‌کند.

photography workspace پیش فرض حاوی همه چیزهایی است که Adobe فکر میکند برای عکاسانی که از فتوشاپ استفاده می کنند ضروری است، اما یک سایز برای همه ممکن است مناسب نباشد، بنابراین ارزش سفارشی کردن طرح بندی پنل را با روش کار شما دارد.

پنل های سمت راست رابط فتوشاپ را می توان با کشیدن آنها به بیرون از داک حذف کرد و با رفتن به منوی Window در نوار منوی اصلی و انتخاب پنل مورد نظر، پنل های جدید را اضافه کرد.

سپس می توان آن ها را به موقعیت خود کشیده و با پنل های دیگر متصل کرد و فضای کاری را ذخیره کرد.

می توانید چندین فصای کاری را ذخیره کنید.

برای ذخیره یا بارگذاری یک فضای کاری به Window/Workspace رفته و گزینه مربوطه را انتخاب کنید.

حالت های ترکیبی ابزاری ساده و در عین حال قدرتمند برای تغییر نحوه تعامل یک لایه با لایه زیر است.

برای دستیابی به طیف وسیعی از افکت ها مانند تغییر روشنایی، کنتراست و رنگ ها، میتوانید حالت های ترکیبی را برای هر لایه، از جمله لایه های تنظیم، اعمال کنید.

یک راه خوب برای دیدن نحوه ی کار آنها این است که با انتخاب لایه پس زمینه و فشار دادن Ctrl+J یک کپی از لایه Background تهیه کنید.

با فعال بودن لایه جدید، به منوی کشویی در بالای پنل لایه ها بروید به طور پیش فرض روی Normal تنظیم شده است و حالت های مختلف ترکیب را آزمایش کنید.

در دوره فتوشاپ در تبریز، آموزش قرار دادن گرادینت روی تصاویر یا ساخت گرادینت هم آموزش داده می‌شود.

ساعت آموزشی
80808080
مدرک های معتبر
8080
اساتید مجرب
8080

فرصت‌های شغلی دوره فتوشاپ در تبریز

داشتن مدرک فنی و حرفه ای آموزش فتوشاپ در تبریز در رزومه‌تان باعث افزایش شانس شما برای ورود به شرکت‌های بزرگ و آژانس‌های تبلیغاتی می‌باشد.

در طول دوره فتوشاپ در تبریز با مهارت های جدیدی از فتوشاپ آشنا می شوید که این مهارت ها  امتیازی بزرگی برای شغل های دفتری می باشد.

مهارت هایی که در طول دوره فتوشاپ یاد می گیرید باعث استفاده شما از این مهارت در شغل خودتان و استفاده از امکانات فتوشاپ در تبریز افزایش بازدهی و درآمد خودتان نقش مهمی دارد.

پس از یادگیری دوره فتوشاپ در تبریز می‌توانید به عنوان گرافیست کار کنید و از پروژه های آنلاین موجود در صفحات کسب درآمد کنید.

همچنین پس از دوره فتوشاپ در تبریز، مدرک فتوشاپ از سمت سازمان فنی‌ و حرفه‌ای و در آموزشگاه فتوشاپ در تبریز به شما داده می‌شود.

آموزشگاه فتوشاپ در تبریز

آموزشگاه های مختلفی در تبریز وجود دارد که کلاس اموزش فتوشاپ در تبریز را برگزار می کنند.

در نظر بگیرید معیار ما برای اینکه تصمیم بگیریم یک آموزشگاه برای انتخاب مناسب است یا نه به صورت زیر می باشد:

۱-آموزشگاه فتوشاپ در تبریز باید کلاس مجهز به سیستم های امنیتی یا دوربین قابل قبولی باشد.

۲-اندازه کلاس اموزش فتوشاپ در تبریز باید طبق استاندارد و مناسب برای تمرکز و یادگیری باشد.

۳-کادر اداری کافی برای پیگیری مشکلات و پاسخگوی سوالات کارآموز باشد.

۴-سابقه کافی در اجرای اموزش فتوشاپ در تبریز را داشته باشد.

۵-آمار کارآموازان بالا و تعداد قبولی متناسب را داشته باشد.

۶-آموزشگاهی  که کلاس اموزش فتوشاپ در تبریز برگزار می کند باید حتما زیر نظر فنی و حرفه ای باشد.

آموزشگاه فتوشاپ در تبریز

براساس معیارهای بالا بهترین آموزشگاه فتوشاپ در تبریز آموزشگاه سپیدار می باشد.

این آموزشگاه با سابقه ترین و تجهیزترین آموزشگاه کلاس آموزش فتوشاپ در تبریز می باشد اگر قصد ثبت نام دارید می توانید بررسی های شخصی خود را انجام دهید.

اگر سوالاتی برای اطلاعات بیشتر دارید کارشناسان ما آماده پاسخگویی از ساعت ۹ صبح تا ۸ عصر برای شما عزیزان می باشند .

هزینه آموزش فتوشاپ در تبریز

دوره فتوشاپ در تبریز با به صرفه‌ترین قیمت برگزار می‌شود که هزینه آن 2.500.000 تومان می‌باشد.

همچنین امکان پرداخت در چند مرحله در آموزشگاه فتوشاپ در تبریز وجود دارد.

این یک سرمایه گذاری برای آینده شما است.

اطلاعات دوره فتوشاپ در تبریز

اموزش فتوشاپ در تبریز  در 20 جلسه و در آموزشگاه فتوشاپ در تبریز واقع در خیابان امام برگزار می‌شود.

شرکت در دوره فتوشاپ در تبریز محدودیت سنی نداشته و همه بانوان و آقایان می‌توانند در دوره فتوشاپ در تبریز شرکت کنند.

بازار کار فتوشاپ در تبریز

در صورت آموزش فتوشاپ در حد متوسط می توان به راحتی در شرکت ها به عنوان طراح گرافیک، طراح عکس و بنرهای تبلیغاتی استخدام شد.

با یادگیری فتوشاپ می توان به عنوان متخصص در برنامه ریزی، رشد و توسعه، طراحی استراتژی تبلیغات، مدیریت و اجرای برنامه های مختلف تبلیغاتی تحت آژانس تبلیغاتی فعالیت کرد.

از فعالیت هایی که پس از یادگیری فتوشاپ می توان ادامه داد طراح صنایع و تجارت است که یک فرآیند ارائه راه حل استراتژیک است که نوآوری و موفقیت کسب و کار را به دنبال دارد که ارائه محصولات و خدمات باکیفیت می‌شود.

از راه های کسب درآمد فتوشاپ می توان به تدریس آموخته های خود به دیگران اشاره کرد که علاوه بر به روز رسانی اطلاعات خود، موجب کسب درآمد نیز می شود.

با توجه به آنلاین شدن کسب وکارها، شغل طراحی بنر و پوستر بسیار محبوب شده است که بصورت دورکاری و کار در منزل و یا بصورت فریلنسر قابل انجام است.

از دیگر مشاغل پر درآمد فتوشاپ می توان به کار در آتلیه های عکاسی جهت ویرایش عکس اشاره کرد که با توجه به محبوب شدن عکس های آتلیه ای این شغل آینده خوبی خواهد داشت.

تمام فرصت‌های اشتغال به وسیله نرم‌افزار فتوشاپ، در آموزشگاه فتوشاپ در تبریز معرفی و توضیح‌ داده می‌شوند.

آدرس

تبریز – خیابان آبرسان

شماره تلفن

09306301632

شبکه های اجتماعی
خبرنامه

TBZAMOZASH© 1401. تمامی حقوق محفوظ است.