نادیده گرفتن محتوا رد شدن از تور

مزایای دوره آموزش پایتون در تبریز

پشتیبانی در طول دوره و بعد دوره

ارائه مدرک بین المللی

آموزش متناسب با بازار کار

یادگیری در کارگاه های فنی مجهز

آموزش کاربردی وعملی

اساتید متخصص و با تجربه

آموزش پایتون در تبریز

در میان زبان های‌ برنامه نویسی، پایتون یکی از آسان‌ترین‌ و پرکاربرد‌ترین زبان های برنامه نویسی می باشد. و به همین دلیل محبوب است.

امروزه پایتون یکی از بهترین و پرطرفدارترین زبان های برنامه نویسی می باشد. زبان برنامه نویسی پایتون یکی از پر تقضاترین زبان برای مهاجرت و یا ورود به بازار کار می باشد.

با افزایش روزافزون کاربردی هوش مصنوعی در همه حوزه های کسب و کار آموزش پایتون در تبریز یکی از بهترین گزینه برای آینده شغلی شما می باشد.

از کاربردهای پرطرفدار پایتون می توان به طراحی سایت اشاره کرد که در ادامه طراحی frontend یک سایت، backend آن را با استفاده از پایتون می توان پیاده سازی نمود.

آموزش برنامه نویسی پایتون در تبریز

یادگیری پایتون آسان می باشد و با توجه به توسعه و پیشرفت کتابخانه‌های مختلف در حوزه‌های وسیع و گوناگون، استفاده می شود. از جمله کاربرد‌های این زبان برنامه‌نویسی می توان به استفاده در دیتا ساینس و هوش مصنوعی و ایجاد وبسایت اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های پایتون نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی این است که می توان در تعداد سطر کمتری کدنویسی کرد. همچنین زبان پایتون بر اساس یک سیستم تفسیری اجرا میشود به این معنی که به محض نوشتن کد، اجرا میشود.

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی پرکاربرد و پرطرفدار است که برای توسعه نرم‌افزارها، وب‌سایت‌ها، تحلیل داده، هوش مصنوعی و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می‌شود. در آموزش برنامه نویسی پایتون در تبریز، ابتدا با مفاهیم ابتدایی مانند متغیرها، لیست‌ها و حلقه‌ها آشنا می شوید. سپس مفاهیم پیشرفته‌تری مانند توابع، کلاس‌ها و مفاهیم شیءگرایی تدریس می شود. همچنین، اهمیت استفاده از کتابخانه‌های پایتون برای افزایش کارایی و کاهش زمان نوشتن کد را درک خواهید کرد. علاوه بر این، توانایی حل مسائل و انجام پروژه‌ها را کسب خواهید کرد. 

آموزش پایتون در تبریز

مزایای آموزش پایتون در تبریز

آموزش پایتون در تبریز، موجب ایجاد فرصت‌های فراوانی برای برنامه‌نویسان می‌شود. آموزش پایتون در تبریز، مزیت های زیادی دارد چراکه این زبان برنامه‌نویسی قدرتمند، ساده و قابل فهم است و در زمینه‌های مختلفی از توسعه نرم‌افزار تا تحلیل داده و هوش مصنوعی کاربرد دارد. از مزایای آموزش پایتون در تبریز، می‌توان به خوانایی بالای کد، دسترسی به کتابخانه‌های زیاد و پرکاربرد و پشتیبانی از مفاهیم شیءگرایی اشاره کرد. همچنین، پایتون به عنوان یک زبان چندمنظوره می باشد که برای کارهای مختلف از سطح مقدماتی تا پیشرفته قابل استفاده است.

زبان برنامه نویسی پایتون، یک زبان ساده، پویا و رایگان است که به راحتی بعد یادگیری میتوان برای کسب درآمد و فعالیت در زمینه‌های گوناگون استفاده کرد.

تاریخچه زبان پایتون در تبریز

پایتون یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین زبان‌های برنامه‌نویسی است که توسط خیدو فان روسوم در سال ۱۹۸۹ آغاز شد و نسخه اولیه آن به طور رسمی در سال ۱۹۹۱ منتشر شد. پایتون به دلیل خوانایی بالا و سادگی در نوشتن کد، به سرعت محبوبیت یافت. از آن زمان تاکنون، پایتون شاهد رشد و توسعه‌ی چشمگیری بوده است. همچنین، نقش پایتون در زمینه‌های هوش مصنوعی، تحلیل داده، توسعه وب و بسیاری از حوزه‌های فناوری، آن را به یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی تبدیل کرده است.

ساعت آموزشی
80808080
مدرک های معتبر
8080
اساتید مجرب
8080

کاربرد‌ آموزش پایتون در تبریز

آموزش پایتون در تبریز کاربرد های مختلفی دارد که در ادامه به برخی از کاربردهای آموزش پایتون در تبریز اشاره خواهیم کرد. 

دوره آموزش پایتون در تبریز، تمام این مباحث را مطرح می‌کند و شما را با کاربرد این مباحث آشنا می‌کند. 

آموزش پایتون در تبریز
آموزش پایتون در تبریز

ویژگی‌های اصلی زبان برنامه نویسی پایتون در تبریز

پایتون کتابخانه‌ای استاندارد و بسیار غنی به همراه دارد و روز به روز این کتابخانه‌ها در حال توسعه هستند که ابزار‌های مناسبی برای ایجاد اسناد، رابط های گرافیکی، مرورگر های وب، رمز نگاری، هوش مصنوعی، ایمیل، بازی سازی، داده کاوی، ایجاد و مدیریت وب سایت را در اختیار کاربران قرار میدهد.

یکی از ویژگی‌های جذاب زبان برنامه‌نویسی پایتون، سادگی و صراحت آن است. پایتون یک نحو بسیار خوانا و شفاف دارد که موجب دلچسب شدن کدنویسی برای برنامه‌نویسان با هر سطح تجربه، می شود. ساختار ساده‌ پایتون، باعث می‌شود که برنامه‌نویسان بتوانند به سرعت کدهای خود را نوشته و تست کنند و تغییرات مورد نیاز را به راحتی اعمال نمایند.

یکی از مزیت های اصلی زبان برنامه‌نویسی پایتون، رایگان و متن باز بودن آن است. این به این معناست که هر کسی می‌تواند به طور رایگان از پایتون استفاده کند و بدون هیچگونه محدودیتی کدهای خود را نوشته، توسعه دهد و به اشتراک بگذارد. علاوه بر این، پایتون با مجوز متن باز منتشر شده است، که به این معناست که کدهای منبع آن دسترس عموم قرار دارد و تمامی افراد می‌توانند آن را مشاهده کرده و تغییر دهند.

پایتون به عنوان یک زبان برنامه‌نویسی پرتابل محسوب می‌شود. به این معنا که کدهای نوشته شده با آن قابلیت اجرا بر روی سیستم‌های مختلف را دارند.

پایتون یک زبان تفسیری است به این معنا که کدهای نوشته شده به زبان پایتون ابتدا توسط یک مترجم یا تفسیرگر به کدهای میانی یا کد بایت تبدیل می‌شوند و سپس توسط ماشین مجازی پایتون اجرا می‌شوند. از مزایای تفسیری بودن پایتون می‌توان به سهولت در اجرا و توسعه اشاره کرد.

در مقابل باقی زبان های برنامه نویسی روش قوی تر و درعین حال ساده تری رو برای اجرا برنامه های شیء گرا به کار میگیرد.

آموزشگاه پایتون در تبریز

آموزشگاه های مختلفی در تبریز وجود دارد که دوره اموزش پایتون در تبریز را برگزار می کنند.

در نظر بگیرید معیار ما برای اینکه تصمیم بگیریم یک آموزشگاه برای انتخاب مناسب است یا نه به صورت زیر می باشد:

1-آموزشگاهی که دوره اموزش پایتون در تبریز دارد باید کلاس مجهز به سیستم های کامپیوتر قابل قبولی باشد.

2-انداره کلاس ها باید طبق استاندارد و مناسب برای تمرکز و یادگیری باشد.

3-کادر اداری کافی برای پیگیری مشکلات و پاسخگوی سوالات کارآموز باشد.

4-سابقه کافی در اجرای دوره اموزش پایتون در تبریز را داشته باشد.

5-آمار کارآموازان بالا و تعداد قبولی متناسب را داشته باشد.

6-آموزشگاه پایتون در تبریز باید زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای باشد.

براساس معیارهای بالا بهترین آموزشگاه برای اجرای دوره پایتون در تبریز آموزشگاه سپیدار می باشد.

این آموزشگاه با سابقه ترین و مجهزترین آموزشگاه پایتون در سطح استان می باشد.

اگر سوالاتی برای اطلاعات بیشتر دارید کارشناسان ما آماده پاسخگویی از ساعت 9 صبح تا 8 عصر برای شما عزیزان می باشند.

آموزش پایتون در تبریز

آموزش پایتون در تبریز مناسب چه افرادی است؟

این افراد از جمله افرادی می باشند که یادگیری کار با کامپیوتر و زبان پایتون در تبریز برای آن ها از هر کاری واجب تر می باشد و احتمال استخدامشان را بالا می برد .

این که در کدام شرکت یا اداره مشغول به کار می باشید فرقی نمی کند اما باید این نکته را در نظر بگیرد که آموزش پایتون دیر یا زود به دردتان خواهد خورد.

یادگیری پایتون در تبریز برای دانش آموزان و دانشجویان ، آن ها را یک پله از هم ردیف های خود بالا می برد و این امکان را به آن ها می دهد که بتوانند پروژه ها و تحقیقاتشان را به تنهایی انجام دهند و همچنین تجربه کافی برای آینده شغلی شان به دست آورند.

آموزش این مهارت برای افرادی که دارای شغل کارمندی یا شرکتی نمی باشند و در داخل خانه کسب در آمد می کنند نیز مفید است. بسیاری از افراد کسب درآمدشان از طریق دور کاری و انجام کارهای فریلنسری و پروژه محور می باشد.

سوالات متداول

همه افراد می‌توانند در دوره ‌آموزش پایتون شرکت کرده و پایتون را بیاموزند.

هیچ محدودیت سنی برای آموزش پایتون وجود ندارد. با این وجود علاقه در آموزش پایتون مهم می باشد و فرد کارآموز باید به یادگیری آموزش پایتون علاقه داشته باشد.

میزان هزینه پرداختی یا شهریه یکی از سوالاتی است که توسط درصد بالایی از افراد پرسیده می‌شود.

هزینه این دوره با توجه به مهارتی که یاد می‌گیرید، مبلغ مناسبی است. در ضمن توجه کنین که با یادگیری پایتون شما روی خود سرمایه گذاری می‌کنید و این هزینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما برمی گردد.

‌دوره ‌آموزش پایتون در تبریز در پایان دوره مدرک بین المللی و معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای را ارائه می دهد. این مدرک معتبر بوده و می توان آن را ترجمه کرد.  

برای گرفتن این مدرک باید دوره به پایان رسیده و پس از قبولی در آزمون مدرک ارائه خواهد شد.  این مدرک هم در داخل کشور و هم خارج از کشور معتبر می باشد.

 

شرکت در دوره آموزش پایتون در تبریز نیاز به هیچ پیش‌نیازی ندارد و آموزش از ۰ تا ۱۰۰ انجام می‌شود.

آموزش پایتون در تبریز

مدت زمان آموزش پایتون در تبریز

آموزش برنامه نویسی پایتون در تبریز، بصورت مقدماتی تا پیشرفته در 50 جلسه برگزار می شود و مدت زمان آموزش پایتون در تبریز بطور تقریبی 4 ماه می باشد.

دوره آموزش پایتون در تبریز

دوره‌ آموزش پایتون در تبریز ابزاری بسیار موثر برای یادگیری این زبان برنامه‌نویسی می باشد. این دوره‌ شامل مباحث ابتدایی مانند متغیرها، لیست‌ها، حلقه‌ها و توابع هستند که اساسی‌ترین مفاهیم برنامه‌نویسی را پوشش می‌دهند. سپس با پیشرفت دوره، به مباحث پیشرفته‌تر مانند کلاس‌ها، مفاهیم شیءگرایی، مدیریت خطا و استفاده از کتابخانه‌های پایتون برای توسعه برنامه‌های واقعی پرداخته می شود. دوره آموزش پایتون در تبریز شامل تمرینات و پروژه‌های عملی برای افزایش مهارت‌های عملی در زمینه برنامه‌نویسی پایتون هستند. همچنین، دوره آموزش پایتون در تبریز توسط اساتید متخصص ارائه می‌شود که به دانشجوها کمک می‌کنند تا مفاهیم را به طور کامل درک کرده و مهارت‌های لازم برای توسعه برنامه‌های پیچیده‌تر را به دست آورند.

انواع کتابخانه‌های پایتون

دو عکس از برگزاری کلاس پایتون در تبریز
  • NumPy: برای انجام عملیات عددی و محاسبات علمی، NumPy ابزاری قدرتمند است که با آن می‌توانید با آسانی با آرایه‌ها و ماتریس‌ها کار کنید.
  • Pandas: اگر تمایل دارید با داده‌های ساختار یافته مانند جداول و فریم‌های داده کار کنید، Pandas ابزاری بی‌نظیر است که امکان پردازش و تحلیل داده‌ها را به شما می‌دهد.
  • Matplotlib: برای ایجاد نمودارها و تصاویر ویژوالیزیشن داده‌ها، Matplotlib یکی از بهترین ابزارها است.
  • Scikit-learn: این کتابخانه برای انجام ماشین لرنینگ و استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین بسیار مفید است.
  • TensorFlow و PyTorch: این دو کتابخانه برای ساخت، آموزش و استفاده از شبکه‌های عصبی عمیق و یادگیری عمیق بی‌نظیرند.
  • Flask و Django: اگر قصد توسعه وب‌سایت‌ها و برنامه‌های وب را دارید، Flask و Django بهترین ابزارهایی هستند که می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.
  • Requests: برای ارسال درخواست‌های HTTP و دریافت پاسخ‌ها از وب سرورها، این کتابخانه ابزار ضروری است.
  • Beautiful Soup: اگر قصد دارید داده‌ها را از صفحات وب تحلیل و استخراج کنید، Beautiful Soup یکی از بهترین ابزارهاست.
  • NLTK (Natural Language Toolkit): اگر به پردازش زبان‌های طبیعی علاقه‌مندید، NLTK ابزاری قدرتمند برای انجام این کار است.

در دوره آموزش پایتون در تبریز، کتابخانه های مورد نیاز مهارت‌جویان آموزش داده میشود.

آدرس

تبریز – خیابان آبرسان

شماره تلفن

09306301632

شبکه های اجتماعی
خبرنامه

TBZAMOZASH© 1401. تمامی حقوق محفوظ است.