نادیده گرفتن محتوا رد شدن از تور

هزینه دوره

آموزش ICDL در تبریز
با ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای تبریز
ریال1,500,000
ثبت نام دوره

مزایای دوره آموزش ICDL در تبریز

پشتیبانی درطول دوره و بعد دوره

ارائه مدرک بین المللی

آموزش متناسب با بازار کار

کارگاه های عملی مجهز

آموزش کاربردی و علمی

اساتید متخصص و با تجربه

آموزش icdl در تبریز

آموزش icdl در تبریز یک برنامه آموزشی جهانی است که به افراد مهارت‌های کامپیوتری را آموزش می‌دهد. این برنامه شامل مباحثی از جمله استفاده از سیستم عامل‌های مختلف است. با داشتن این مدرک، افراد قادر خواهند بود تا مهارت‌های لازم برای مواجهه با چالش‌های مربوط به فناوری اطلاعات را پیدا کرده و در محیط‌های کاری و تحصیلی بهتر عمل کنند.

آموزش ICDL در تبریز به صورت صفر تا صد برگزار می شود. دوره ICDL در تبریز محدوده سنی ندارد و هر کسی می‌تواند در این دوره شرکت و مهارت استفاده از کامپیوتر را بالا ببرد.

در طول دوره ICDL در تبریز، کارآموزان می‌توانند از کلاس های کامپیوتر برای تمرین به صورت رایگان استفاده کنند تا به یادگیری کامل در این دوره برسند.

معرفی ICDL یا مهارت های هفتگانه کامپیوتر

ICDL به معنای گواهی‌نامه بین‌المللی کاربری رایانه و مخفف International Computer Driving License می‌باشد.

امروزه اولین گام برای ورود به بازار کار حرفه‌ای، آموزش مهارت‌های هفت‌گانه ICDL می‌باشد. چرا که تمامی شرکت‌ها و ادارات با کامپیوتر سروکار داشته و در هر سمت شغلی نیاز به یادگیری مهارت‌های icdl می باشد. پس اگر  با ICDL آشنا نیستید و به دنبال کسب درآمد و هماهنگی با فناوری روز هستید، می توانید در دوره ICDL در تبریز ثبت‌نام کنید.

دوره ICDL در تبریز، یکی از پرطرفدارترین دوره‌ها می‌باشد. آموزش دوره ICDL در تبریز، در محیطی حرفه‌ای و در کنار اساتید متخصص و باسابقه برگزار می شود. دوره آموزش ICDL به شکل جامع و فشرده طراحی شده است و شما با شرکت در دوره فشرده ICDL در کوتاه‌ترین زمان تبدیل به یک کاربر حرفه‌ای کامپیوتر خواهید شد.

آموزشگاه ICDL در تبریز

باتوجه ‌به زیادشدن تعداد مراکز آموزش ICDL در تبریز، انتخاب یک آموزشگاه ICDL که علاوه بر آموزش، مدرک معتبر ICDL را هم ارائه بدهد، کار سختی است.

 شما با حضور در دوره جامع آموزش ICDL در تبریز می‌توانید علاوه بر دریافت مدرک معتبر و بین المللی ICDL، سطح توانایی‌های خود را افزایش دهید.

در آموزشگاه ICDL در تبریز، دوره آموزش ICDL جامع، طوری طراحی شده که امکان انجام تمرین‌های مختلف به‌صورت عملی برای فراگیران وجود دارد. همچنین، کارآموزان بعد از اتمام دوره، قادر خواهند بود در بازار کار مشغول شوند.

تمام کسانی که قصد استخدام شدن در شرکت‌های دولتی و خصوصی را دارند باید در دوره آموزش ICDL در تبریز شرکت کرده و مدرک آن را دریافت نمایند. فراموش نکنید که یکی از مدارک ضروری برای استخدام در شرکت‌های دولتی مدرک ICDL است.

آموزش ICDL در تبریز

مخاطبین دوره ICDL در تبریز، مناسب چه کسانی است

مدت زمان آموزش ICDL در تبریز

شرکت در دوره‌های ICDL در تبریز به ‌پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و مهارت‌های کامپیوتری به طور کامل در این دوره‌ها آموزش داده می‌شود.

مهارت‌های کامپیوتری در هفت مرحله ۱۳۰ ساعته آموزش داده می‌شوند. مدت زمان آموزش ICDL در تبریز ۳۰ جلسه می باشد. که گواهی‌نامه آن در ۱۴۹ کشور جهان دارای اعتبار است.

مدرک ICDL در تبریز بسیار معتبر بوده و با استفاده از مدرک ICDL در تبریز می‌توان در تمامی اداره‌ها و شرکت‌های دولتی یا خصوصی کار کرد زیرا این مدرک مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات فناوری می‌باشد.

چرا باید در دوره آموزش ICDL در تبریز شرکت کنیم؟

امروزه با توجه به آمار بیکاری و رقابت‌ بر سر مشاغل، داشتن مهارت زیاد موجب می‌شود تا شانس بیشتری برای داشتن یک شغل مناسب داشته باشید. بنابراین لازم است تا افراد برای کسب شغل بهتر و مناسب و همچنین داشتن مهارت‌های زیاد، رزومه قوی‌تری برای خود بسازند و مهارت های بیشتری یاد بگیرند.

از جمله مهارت‌هایی که می تواند موجب تقویت رزومه شود، گرفتن مدرک ICDL می‌باشد. آشنایی کافی با کامپیوتر از جمله نیازهای استخدام می باشد. علاوه بر این در آزمون‌های استخدامی در صورت قبول شدن یکی از شرط‌های لازم در اکثر  آزمون‌ها  داشتن مهارت کامپیوتر و مدرک فنی و حرفه‌ای ICDL می‌باشد .که شهر تبریز نیز مستثنی از این قضیه نمی‌باشد. می‌توانید به راحتی و با کیفیت آموزشی بالا مدرک ICDL در تبریز را دریافت کنید.

در صورت گذراندن دوره ICDL در تبریز، مهارت رایانه‌ای شما بالا می‌رود. همچنین، داشتن این مدرک فقط مختص ایران نمی‌باشد و می‌توانید با ترجمه مدرک آن را به همراه خود به بسیاری از کشورها ببرید و به دنبال شغل مرتبط با آن بگردید.

این آموزش ها فقط برای افراد شاغل یا افرادی که به دنبال کار می گردند نمی باشد بلکه لازم است تا خانم های خانه دار و دانش آموزان و دانشجویان نیز آن را یاد بگیرند تا بسیاری از کارهای کامپیوتری را به راحتی انجام دهند. در این روزها و پیشرفت تکنولوژی این مهارت یک ضرورت محسوب می‌شود و افراد نیاز اساسی برای یادگیری کار با کامپیوتر را دارند برای آموزش کامپیوتر در تبریز می توانید همین الان اقدام کنید و سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید.

 

ساعت آموزشی
80808080
مدرک های معتبر
8080
اساتید مجرب
8080

فرصت‌های شغلی دوره ICDL در تبریز

داشتن مدرک ICDL در رزومه باعث افزایش شانس افراد برای ورود به شرکت های بزرگ می باشد.

در طول دوره ICDL در تبریز با مهارت های جدیدی از کامپیوتر آشنا می شوید که این مهارت ها امتیاز بزرگی برای شغل های دفتری می باشد.

مهارت هایی که در طول دوره ICDL یاد می گیرید باعث استفاده شما از این مهارت در شغل خودتان شده و استفاده از امکانات کامپیوتر در افزایش بازدهی و درآمد نقش مهمی دارد.

پس از یادگیری ICDL در تبریز می توانید به صورت فریلنسری کار کنید و از پروژه های آنلاین کسب درآمد نمایید.

یادگیری مهارت ICDL برای چه کسانی و چه شغل هایی لازم است ؟

یادگیری مهارت ICDL و کار با کامپیوتر تقریبا برای تمامی افراد و مشاغل لازم می باشد و نمی توان تاثیر کامپیوتر در زندگی را نادیده گرفت و یا کامپیوتر یا کاربردهایش از زندگی حذف نمود.

این مهارت هر چند امکان دارد برای برخی افراد کاربرد گاه به گاه داشته باشد اما برای بسیاری از مردم کاربرد هر روزه دارد، و به همین دلیل یادگیری و فرا گرفتن آن به همه ی افراد توصیه می شود. از این گذشته، زندگی روز به روز دیجیتالی تر می شود و یادگرفتن مهارت هایی که به آسان تر شدن زندگی کمک کند، امری ضروری است.

آموزش ICDL در تبریز، دوره ICDL در تبریز

ویژگی های آموزشگاه ICDL در تبریز

آموزشگاه های مختلفی در تبریز وجود دارد که دوره ICDL در تبریز را برگزار می کنند. ویژگی های آموزشگاه مناسب به صورت زیر می باشد:

1-آموزشگاه ICDL در تبریز باید کلاس مجهز به سیستم های کامپیوتر قابل قبولی باشد.

2-اندازه کلاس ها باید طبق استاندارد و مناسب برای تمرکز و یادگیری باشد.

3-کادر اداری کافی برای پی گیری مشکلات و پاسخگوی سوالات کارآموز باشد.

4-سابقه کافی در اجرای دوره ICDL در تبریز را داشته باشد.

5-آمار کارآموازان بالا و تعداد قبولی مناسب را داشته باشد.

6-آموزشگاه ICDL در تبریز حتما زیر نظر فنی و حرفه ای باشد.

براساس معیارهای بالا بهترین آموزشگاه برای اجرای دوره ICDL در تبریز آموزشگاه سپیدار می باشد. این آموزشگاه با سابقه ترین و مجهزترین آموزشگاه ICDL در سطح استان می باشد. اگر سوالاتی برای اطلاعات بیشتر دارید کارشناسان ما آماده پاسخگویی از ساعت 9 صبح تا 8 عصر برای شما عزیزان می باشند. برای ثبت نام در دوره ICDL در تبریز می توانید با شماره 09306301632 تماس بگیرید.

کلاس‌ ICDL در تبریز

کلاس‌های ICDL در تبریز به عنوان بخشی از برنامه آموزشی برای دریافت مدرک ICDL ارائه می‌شوند. این کلاس‌ها به شما امکان می‌دهند تا مهارت‌های اساسی و پیشرفته کامپیوتری را یاد بگیرید. در این کلاس‌ها، مهارت آموزان با مفاهیم و تکنیک‌های مرتبط با استفاده از سیستم عامل‌های مختلف آشنا می‌شوند. این کلاس‌ها به صورت عملی و تئوریکی برگزار می‌شوند، به طوری که مهارت آموزان بتوانند نه تنها مفاهیم را درک کنند، بلکه با تمرینات عملی مهارت‌های خود را تقویت کرده و آن‌ها را در محیط کاری و تحصیلی به کار ببرند.

آموزش icdl در تبریز

دوره ICDL در تبریز

دوره ICDL یا یک برنامه معتبر و بین‌المللی است که به شرکت‌کنندگان مهارت‌های اساسی کامپیوتر و استفاده از نرم‌افزارهای اداری را آموزش می‌دهد. دوره ICDL در تبریز شامل مباحثی از جمله آشنایی با سیستم عامل‌های کامپیوتری، استفاده از بسته‌های نرم‌افزاری اداری مانند Microsoft Office (شامل Word، Excel، PowerPoint و Access) و بسیاری موارد دیگر است. دوره ICDL در تبریز به صورت کاملا عملی و پروژه محور با حظور اساتید مجرب در در کلاس های مجهز برگزار می شود. با پایان دوره ICDL در تبریز، شرکت‌کنندگان می‌توانند یک استاندارد بین‌المللی برای مهارت‌های کامپیوتری خود داشته باشند که به آنها در زمینه توسعه حرفه‌ای و شخصی کمک می‌کند.

مدرک ICDL در تبریز

مدرک ICDL در تبریز یکی از معتبرترین مدارک بین‌المللی در زمینه مهارت‌های کامپیوتری و فناوری اطلاعات است. این مدرک تضمین می‌کند که فرد دارای مهارت‌های اساسی و پیشرفته‌ای در استفاده از کامپیوتر و نرم‌افزارهای اداری می‌باشد. شما میتوانید با شرکت در کلاس های ICDL در تبریز و شرکت در آزمون فنی و حرفه ای این مدرک را دریافت نمایید. این مدرک کاملا معتبر بوده و در همه جا قابل استفاده است.

آموزش ICDL در تبریز مناسب چه افرادی است؟

این افراد از جمله افرادی می باشند که یادگیری کار با کامپیوتر و مهارت ICDL برای آن ها از هر کاری واجب تر می باشد و احتمال استخدامشان را بالا می برد.

این که در کدام شرکت یا اداره مشغول به کار می باشید فرقی نمی کند اما باید این نکته را در نظر بگیرد که آموزش مهارت های هفت گانه دیر یا زود به دردتان خواهد خورد.

معلمان و اساتید برای افزایش سطح کیفیت تدریس خود می توانند دروه ICDL در تبریز را بگذرانند و از این مهارت ها در کلاس ها و ارائه های خود استفاده کنند.

یادگیری ICDL برای دانش آموزان و دانش جویان ، آن ها را یک پله از هم ردیف های خود بالا می برد و این امکان را به آن ها می دهد که بتوانند پروژه ها و تحقیقاتشان را به تنهایی انجام دهند و همچنین تجربه کافی برای آینده شغلی شان به دست آورند.

آموزش این مهارت برای افرادی که دارای شغل کارمندی یا شرکتی و … نمی باشند و در داخل خانه کسب در آمد می کنند نیز مفید است. بسیاری از افراد کسب درآمدشان از طریق دور کاری و انجام کارهای تایپ و تولید محتوا می باشد.

شرکت در دوره آموزش icdl در تبریز بازه سنی خاصی ندارد و همه می‌توانند در دوره آموزش icdl در تبریز شرکت کنند.

سرفصل های icdl در تبریز

آموزش ICDL در تبریز از مهارت مبانی کامپیوتر که پایه آموزش می باشد، آغاز شده و ویندوز ، اینترنت و نرم افزارهای آفیس مانند : word – powerpoint – excell – access ، به حالت کاملا عملی آموزش داده می شود.

پس سرفصل ICDL در تبریز شامل:

مبانی ویندوز و اینترنت

– Word

Power point

– Excel

– Access

می باشد که در محیط کار اداری به آنها نیاز خواهید داشت.

در پایان دوره نیز با شرکت در آزمون های 2 مرحله ای فنی و حرفه ای (تستی و عملی)، می توانید مدرک ICDL در تبریز خود را دریافت نموده و در آزمون های استخدامی ارگان های دولتی و خصوصی شرکت کرده و شروع به کار کنید.

 

سر فصل آموزش ICDL در تبریز , مدرک ICDL در تبریز

سوالات متداول

همه افراد می‌تونن در دوره ‌آموزش icdl  شرکت کنن و یاد بگیرنICDL تدریس کنن.

و محدودیت سنی نداریم البته فنی بودن و داشتن مهارت‌های فنی می‌تونه سرعت یادگیری فرد رو بیشتر کنه.

در ضمن علاقه هم مهم هست و فرد کارآموز باید به یادگیری آموزش ICDL علاقه داشته باشه.

میزان هزینه پرداختی یا شهریه هم یکی ازسوالاتی هست که توسط درصد بالایی از افراد پرسیده می‌شه.

هزینه این دوره با توجه به مهارتی که یاد می‌گیرین و کاربرد و استفاده این مهارت و کار کردن به صورت عملی، مبلغ مناسبی هست.

در ضمن توجه کنین که با یادگیری یه مهارت شما دارین روی خودتون سرمایه گذاری می‌کنین و هزینه‌ای که برای سرمایه گذاری روی خودتون می‌کنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما برمی‌گرده.

‌دوره ‌آموزش icdl در تبریز در آخر کار مدرک  بین المللی معتبر هم می‌ده، اون هم یه مدرک معتبر که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای صادر شده.

این مدرک معتبر هست و حتی می‌شه اونو ترجمه هم کرد.  

برای گرفتن مدرک لازمه دوره به پایان برسه و امتحانی گرفته بشه و بعدش مدارکی که نیاز هست مثل عکس و کپی شناسنامه رو تحویل آموزشگاه بدین.

این مدرک هم در داخل کشور و هم خارج از کشور معتبر هست و می‌تونین مدرک بین‌المللی هم بگیرین.

هزینه این دوره با توجه به مهارتی که یاد می‌گیرین و کاربرد و استفاده این مهارت و کار کردن به صورت عملی، مبلغ مناسبی هست.

در ضمن توجه کنین که با یادگیری یه مهارت شما دارین روی خودتون سرمایه گذاری می‌کنین و هزینه‌ای که برای سرمایه گذاری روی خودتون می‌کنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما برمی‌گرده.

شرکت در دوره ‌ ‌آموزش icdl نیاز به هیچ پیش‌نیازی نداره و آموزش از ۰ تا ۱۰۰ انجام می‌شه.

آدرس

تبریز – خیابان آبرسان

شماره تلفن

09306301632

شبکه های اجتماعی
خبرنامه

TBZAMOZASH© 1401. تمامی حقوق محفوظ است.